• Pozivni centar

    Ubrzajte i pojednostavite komunikaciju sa korisnicima Vaših usluga

    Pozivni centar je skup softverskih i hardverskih resursa predviđen za primanje, ravnomernu distribuciju i opsluživanje dolaznih poziva od strane korisnika. Pozivni centar (eng. call center) predstavlja efikasan način da preduzeća, koja to žele, ostvare potpuni kontakt sa svojim klijentima. Preko call centara uspostavlja se prvi kontakt, stvara se prvi utisak, a danas, sa integracijom poslovnih transakcija u okvire call centara, sve veći deo poslovanja se i završava preko njih. Tako se stvara sveobuhvatan interfejs preduzeća ka okruženju, ali se i komunikacije unutar preduzeća podižu na jedan novi, kvalitativno viši nivo.

  • Sistem omogućuje:

    • Neograničen broj redova čekanja
    • Neograničen broj agenata
    • Prijem poziva iz različitih redova čekanja
    • Korišćenje telefona ili softphone programa uz slušalice i mikrofon
    • Uvid u statistike rada call centra
    • Snimanje razgovora
    • Osnovne CRM (Customer Relation Management) opcije


    CRM

    Agenti su u mogućnosti i da koriste CRM (Customer Relationship Management) aplikacije na svom računaru. One omogućuju kompanijama da na efikasan i organizovan način vode računa o klijentima, koristeći raspoložive informacije sa servera baze podataka. Identifikacijom dolazećeg poziva aktiviraju se prozori u kojima agent može da vidi istoriju odnosa sa datim pozivaocem i na taj način pruži brzu i odgovarajuću uslugu.

Sakrij meni Prikaži meni Na vrh strane
učitavam